Shakti dance® – joga plesa


Shakti dance® ali joga plesa je nova disciplina, ki jo je na podlagi principov Kundalini joge razvila Sara Avtar Olivier.

NAPOVEDNIK

KOLEDAR SEMINARJEV

Kaj je


Shakti dance® ali joga plesa je nova disciplina, ki jo je na podlagi principov Kundalini joge, razvila Sara Avtar Olivier. Joga plesa razvija notranjo harmonijo in milino skozi gibanje. Ples prepoji z zavestjo joge z namenom razširjanja zavedanja in stanja jogijske enosti.

Harmonično sestavljene raztezne vaje - asane, različni plesni koraki, dihalne tehnike in ritmična koordinacija, usklajeni z mentalno pozornostjo in mantro, joga plesa nežno odpira in uravnava subtilne vitalne tokove v telesu. Deluje na sistem osmih čaker, sistem pranskih tokov ali nadijev ter meridianov, nosilcev vitalne energije in tako povečuje pretok le-te v našem telesu. Vse to pripomore k večji gibljivosti, pretočnosti, mehkobi, sproščenosti in izraznosti.



Redna vadba

 

Shakti dance vadba je sestavljena iz osmih med seboj povezanih faz. Uglasitev z izvorno mantro nas poveže z modrostjo naše duše, sedeče ali ležeče raztezne vaje - asane nas ogrejejo in povečajo pretok energije, stoječe vaje in preprosti ritmični koraki vse to okrepijo in nas pripravijo, da se lahko prepustimo in izrazimo v prostem gibu ali plesu, sprostitev v ležečem položaju omogoči integracijo izkušnje, meditacija v obliki celestialne komunikacije ali mantrične koreografije umiri miselne tokove, da lahko nato užijemo trenutek tihe meditacije, zaključna mantra nas uravnoteži in okrepi zaščitno polje okrog nas.

 

Z redno vadbo ob torkih pričnemo v oktobru 2022.

 

Vadbo vodi Jasna, certificirana učiteljica Shakti dance-a.  

Za obiskovanje vadbe je obvezna predhodna prijava na 041/440482 ali na e-naslov #EM#6a60716d652b6c627a666468656e4e7c797e7e3d7a7062#EM#. Število mest na vadbi je omejeno na 10.

 

 Za vadbo potrebujete:

- blazino (armaflex-nedrseč)
- udobna oblačila
- vodo
- lažjo odejo za sproščanje
- po želji pripomočke za lažje sedenje in izvajanje vaj

Ostali napotki:
- na vadbo prihajajte 3-5 minut pred pričetkom
- 2-3 ure pred vadbo ne jejte večjih obrokov
- v vadbeni prostor vstopajte bosi (čevlje pustite pred vrati)
- ugasnite telefone